Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 11:41 Publikacja: 07.05.2020 18:31
Eksploatowany w Wojsku Polskim zestaw do transportu ciężkiej techniki z ciągnikiem Iveco Trakker i naczepy niskopodwoziowej. Fot./Łukasz Pacholski.
Foto: Eksploatowany w Wojsku Polskim zestaw do transportu ciężkiej techniki z ciągnikiem Iveco Trakker i naczepy niskopodwoziowej. Fot./Łukasz Pacholski.
W ramach procedury zaplanowano zakup 31 zestawów składających się z ciągnika siodłowego wraz z naczepą niskopodwoziową. Dodatkowo zamawiający przewiduje opcję, która może rozszerzyć bazowy kontrakt o 78 kolejnych zestawów. Zestawy mają dysponować ładownością minimum 60 ton, co ma zapewnić przewóz czołgów podstawowych Leopard 2 w wersjach używanych w Polsce.
W upublicznionej specyfikacji poinformowano, że zestawy powinny być zdolne do pokonywanie przeszkód wodnych o głębokości nie mniejszej niż 750 mm. Koła powinny posiadać wkładki umożliwiające jazdę przy braku ciśnienia w ogumieniu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas