Jednocześnie US Navy informuje, że wkrótce rozpoczną się dostawy maszyn Block III.
Ostatni Block II, o numerze seryjnym E322, trafił do dywizjonu VFA-34, stacjonującego w bazie lotniczej Oceana w stanie Wirginia. Łącznie, od 2005 r., Boeing dostarczył US Navy 322 egzemplarze w wersji jednomiejscowej F/A-18E i 286 dwumiejscowej F/A-18F.
Czytaj także: Kolejne środki na modernizację Super Hornetów US Navy
Zakończenie produkcji i dostaw maszyn w wersji Block II nie oznacza końca pracy linii montażowej w St. Louis w stanie Missouri. Obecnie Boeing kończy tam produkcję pierwszych egzemplarzy wersji Block III. Według dowództwa lotnictwa morskiego Stanów Zjednoczonych marynarka otrzyma dwa pierwsze Super Hornety w tym standardzie z końcem czerwca tego roku. Trafią one do doświadczalnego dywizjonu VX-23, stacjonującego w bazie Patuxent River w stanie Maryland. Posłużą do prób operacyjnych mających zweryfikować wzrost ich charakterystyk taktyczno-technicznych.
Na razie Departament Obrony Stanów Zjednoczonych zamówił 72 Super Hornety Block III. Dostawy potrwają do końca 2024 r.