Obecnie Lockheed Martin ma zamówienia na 30 samolotów tego typu. Polecą do Bahrajnu oraz na Słowację. W najbliższych miesiącach ma zostać zawarta umowa pomiędzy Lockheed Martin i Departamentem Obrony dotycząca wyprodukowania ośmiu egzemplarzy dla Bułgarii. Dziś montaż tych samolotów w zakładach w Greenville odbywa się w tempie jednego samolotu miesięcznie. Tempo można zwiększyć w przypadku otrzymania nowych zleceń.
Czytaj także: Tajwan kupuje najnowsze F-16
Spółka liczy, że rosnące globalne zainteresowanie tymi maszynami może zwiększyć sprzedaż o przynajmniej 60 sztuk.
Bułgaria to drugie po Słowacji europejskie państwo NATO, które wybrało jako następcę MiG-ów-29 F-16 Block 70. Fot./Lockheed Martin.
W ramach powyższej liczby z pewnością znajdują się samoloty dla Maroka, którego władze deklarują zainteresowanie zakupem 25 maszyn. Także Tajwan rozważa zakup 66 samolotów i maszyny te nie są uwzględnione w powyższej deklaracji. Może to oznaczać, że poza Bułgarią i Marokiem są już kolejni, na razie nieujawnieni potencjalni klienci. Wypowiedzi przedstawicieli koncernu wskazują, że mogą pochodzić z Bliskiego Wschodu i Azji.