Reklama
Rozwiń
Reklama

Indie planują zakup rosyjskich myśliwców

„Zapytanie jest. Teraz omawiane są warunki” – cytuje agencja RIA „anonimowe źródło w systemie współpracy wojskowo-technicznej”. Indie chcą kupić 21 myśliwców czwartej generacji.

Publikacja: 13.02.2019 10:19

Indie wyraziły zainteresowanie samolotami Mig-29. Fotorzepa/Roman Bosiacki

Indie wyraziły zainteresowanie samolotami Mig-29. Fotorzepa/Roman Bosiacki

Foto: Indie wyraziły zainteresowanie samolotami Mig-29. Fotorzepa/Roman Bosiacki FOT. ROMAN BOSIACKI/FOTORZEPA *** ZDJECIE POCHODZI Z ZASOBOW AGENCJI FOTOGRAFICZNEJ „FOTORZEPA”. PROSIMY O DOPISANIE ZRODLA „FOTORZEPA” OBOK NAZWISKA AUTORA OPUBLIKOWANEGO ZDJEC...

Indie wyraziły zainteresowanie samolotami Mig-29. Jest to o tyle ciekawe, że jeszcze w styczniu br. w przetargu na dostawę myśliwców wygrał francuski koncern Dassault Aviation oferujący Rafale. Procedure zakupu wszczęto po tym, gdy jesienią ubiegłego roku Delhi zrezygnowało z używanych na lotniskowcach maszyn. Był to właśnie rosyjski Mig-29 K, których Indie posiadają łącznie 45.

W grudniu 2018 r. rosyjski tygodnik „Zwiezda” pisał, że w rezygnacji z rosyjskich samolotów winien jest sam producent, a właściwie niechlujstwo wykonania maszyn.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama