Co ciekawe, mowa o pojazdach w bazowej konfiguracji, z tzw. płaskim dnem, a więc bez wzmocnionej ochrony przeciwminowej.
Jest to umowa ramowa o maksymalnej wartości 146,7 mln dolarów, która ma zostać zrealizowana do końca listopada 2024 r. W momencie podpisania nie uruchomiono finansowania – poszczególne partie produkcyjne mają być finansowane niezależnie na podstawie zamówień cząstkowych. Strony nie informują o szczegółach dostaw, jednak biorąc pod uwagę fakt, że US Army inwestuje spore fundusze w modernizację posiadanych wozów do standardu z wzmocnionym dnem (DVH, double-V hull), możliwe są dwie opcje. Chodzi o zakup pojazdów bazowych, które posłużą do montażu systemu przeciwlotniczego IM-SHORAD (docelowo plany mówią o 144 Strykerach w tej konfiguracji) bądź sprzedaż odbiorcy zagranicznemu. Dotychczas pojazdy rodziny Stryker trafiły z nadwyżek US Army tylko do Tajlandii (60 bazowej wersji M1126).
Transportery opancerzone rodziny Stryker to podstawowy typ kołowych wozów bojowych amerykańskich wojsk lądowych. Od 2002 r. General Dynamics Land Systems dostarczył ich ok 5000 egzemplarzy. Były bądź są wykorzystywane operacyjnie w działaniach bojowych na obszarze Iraku, Afganistanu i Syrii.