Co ciekawe, mowa o pojazdach w bazowej konfiguracji, z tzw. płaskim dnem, a więc bez wzmocnionej ochrony przeciwminowej.
Jest to umowa ramowa o maksymalnej wartości 146,7 mln dolarów, która ma zostać zrealizowana do końca listopada 2024 r. W momencie podpisania nie uruchomiono finansowania – poszczególne partie produkcyjne mają być finansowane niezależnie na podstawie zamówień cząstkowych. Strony nie informują o szczegółach dostaw, jednak biorąc pod uwagę fakt, że US Army inwestuje spore fundusze w modernizację posiadanych wozów do standardu z wzmocnionym dnem (DVH, double-V hull), możliwe są dwie opcje. Chodzi o zakup pojazdów bazowych, które posłużą do montażu systemu przeciwlotniczego IM-SHORAD (docelowo plany mówią o 144 Strykerach w tej konfiguracji) bądź sprzedaż odbiorcy zagranicznemu. Dotychczas pojazdy rodziny Stryker trafiły z nadwyżek US Army tylko do Tajlandii (60 bazowej wersji M1126).