Aktualizacja: 19.05.2025 05:17 Publikacja: 27.09.2022 16:39
Foto: Fotorzepa/Aleksander Zieliński
Podkarpacka spółka działająca w składzie państwowej grupy kapitałowej PGZ (udziały w „Autobusach" z Sanoka mają HSW i radarowo-elektroniczny stołeczny PIT Radwar) od dawna wskazywana była jako potencjalny wykonawca przyszłych terenówek i opancerzonych lżejszych pojazdów wsparcia z katalogu konstrukcji Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Wydawało się że waran udana konstrukcja ze Stalowej Woli, która zdaniem wojskowych doskonale pasuje do roli wozu dowodzenia artylerii i głównej platformy transportowej przyszłych przeciwpancernych modułów niszczycieli czołgów Ottokar Brzoza, utoruje wreszcie drogę militarnym konstrukcjom w Sanoku. Niestety, ten plan według ustaleń Radaru jest coraz mniej prawdopodobny.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas