Reklama
Rozwiń

Śmigłowce pomogą unieść Leonardo

Najważniejsza włoska spółka przemysłowa wysokich technologii, właściciel PZL Świdnik, dostawca morskich i ratowniczych śmigłowców dla polskiej Marynarki Wojennej oficjalnie zamknęła finansowy 2019 r.

Publikacja: 27.03.2020 20:54

Leonardo Fot./Roman Bosiacki

Leonardo Fot./Roman Bosiacki

Foto: Leonardo Fot./Roman Bosiacki

Przychody sięgnęły 13,8 mld euro, zysk netto – ponad 822 mln euro. To wyraźnie więcej od wyników notowanych w 2018 roku. Prognozy na obecny sezon nie uwzględniają jeszcze skutków kataklizmu którym jest wciąż tegoroczne uderzenie koronawirusa w gospodarkę Italii- przyznaje Leonardo.

– Z naddatkiem zrealizowaliśmy zeszłoroczne plany biznesowe  podkreśla CEO Leonardo, Alessandro Profumo. Prezes globalnej firmy należącej do grona dziesięciu największych graczy na świecie w sektorze kosmicznym, lotniczym i obronnym przy okazji  ogłoszenia wyników optymistycznie zapewnił, że firma wciąż ma wszelkie powody ku temu, aby odnieść sukces w perspektywie długofalowej. – Mamy jasny obraz swojej ścieżki strategicznej: polega ona na wzmacnianiu i przekształcaniu naszej działalności tak aby generowała wzrost i przyspieszała w obszarze innowacji poprawiając konkurencyjność biznesową – stwierdził Profumo.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku