Przychody sięgnęły 13,8 mld euro, zysk netto – ponad 822 mln euro. To wyraźnie więcej od wyników notowanych w 2018 roku. Prognozy na obecny sezon nie uwzględniają jeszcze skutków kataklizmu którym jest wciąż tegoroczne uderzenie koronawirusa w gospodarkę Italii- przyznaje Leonardo.
– Z naddatkiem zrealizowaliśmy zeszłoroczne plany biznesowe podkreśla CEO Leonardo, Alessandro Profumo. Prezes globalnej firmy należącej do grona dziesięciu największych graczy na świecie w sektorze kosmicznym, lotniczym i obronnym przy okazji ogłoszenia wyników optymistycznie zapewnił, że firma wciąż ma wszelkie powody ku temu, aby odnieść sukces w perspektywie długofalowej. – Mamy jasny obraz swojej ścieżki strategicznej: polega ona na wzmacnianiu i przekształcaniu naszej działalności tak aby generowała wzrost i przyspieszała w obszarze innowacji poprawiając konkurencyjność biznesową – stwierdził Profumo.