Reklama
Rozwiń
Reklama

Test indyjskiego pocisku pocisku przechwytującego AD-1

Indyjska agencja Organizacja Badań Obronnych i Rozwoju poinformowała o przeprowadzeniu udanego testu pocisku antybalistycznego Phase II BMD AD-1.

Publikacja: 03.11.2022 16:05

Agencja DRDO przeprowadziła udany test antybalistycznego pocisku przechwytującego dalekiego zasięgu

Agencja DRDO przeprowadziła udany test antybalistycznego pocisku przechwytującego dalekiego zasięgu Phase II BMD AD-1.

Foto: DRDO

Indyjska Defence Research and Development Organisation (DRDO, pol. Organizacja Badań Obronnych i Rozwoju) przeprowadziła udany test pocisku Phase II BMD (Ballistic Missile Defense, dosł. faza druga obrony przed pociskami balistycznymi) AD-1. Był to pierwsza próba w locie nowego pocisku antybalistycznego, przeprowadzona na Wspólnym Poligonie Badawczym Czangipur u wybrzeży Odiszy. Co ważne, próbę zrealizowano z udziałem wszystkich elementów systemu BMD rozmieszczonych w różnych lokalizacjach, niekiedy znacząco od siebie oddalonych. Testy w locie potwierdziły przyjęte założenia, a wszystkie badane podzespoły i parametry odpowiadały oczekiwaniom. Zweryfikowano to za pomocą licznych czujników monitorujących stan systemów i lot pocisku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama