Umowa ma wartość całkowitą 2,2 mld dol. i ma obowiązywać do końca 2023 r. Na jej mocy specjaliści producenta mają realizować różne zadania, w tym: dostawy części zamiennych, pomoc w obsłudze naziemnej dostarczonych samolotów, przeglądy okresowe, zarządzanie przepływem części zamiennych, szkoleniem personelu (zarówno pilotów, jak i członków obsługi naziemnej). Prace mają być realizowane w Fort Worth w Teksasie, a także Orlando na Florydzie, Greenville w Karolinie Południowej i w Samlesbury na terytorium Wielkiej Brytanii. W momencie podpisania uruchomiono środki w wysokości miliarda dolarów. W kwocie tej są zarówno środki z budżetu Pentagonu, jak i zagranicznych uczestników programu F-35 (30 proc. wartości) oraz innych odbiorców eksportowych, kupujący usługi logistyczne w ramach procedury Foreign Military Sales (54,3 mln dol.).

Według danych z początku grudnia tego roku, korporacja Lockheed Martin dostarczyła odbiorcom ponad 875 samolotów F-35, które zrealizowały globalny nalot przekraczający 600 000 godzin.