Rosyjska Marynarka Wojenna czeka na samoloty-amfibie

W Taganrogu wystartował pierwszy z trzech samolotów-amfibii Be-200CzS przeznaczonych dla Marynarki Wojennej Federacji Rosyjskiej.

Publikacja: 25.02.2020 07:27

Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w koop

Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w kooperacji przez Rosję i Ukrainę, z końcowym montażem w Zaporożu na Ukrainie. Fot./Beriev

Foto: Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w kooperacji przez Rosję i Ukrainę, z końcowym montażem w Zaporożu na Ukrainie. Fot./Beriev

Samolot otrzymał ciemnoszare malowanie i numer boczny 20 żółty; jego numer seryjny to 311. Po przejściu krótkich prób kontrolnych samolot będzie przekazany wojsku.

Czytaj także: Rosjanie nie zbudują zbiornikowca na bazie Ił-96-400

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont