Rosyjska Marynarka Wojenna czeka na samoloty-amfibie

W Taganrogu wystartował pierwszy z trzech samolotów-amfibii Be-200CzS przeznaczonych dla Marynarki Wojennej Federacji Rosyjskiej.

Publikacja: 25.02.2020 07:27

Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w koop

Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w kooperacji przez Rosję i Ukrainę, z końcowym montażem w Zaporożu na Ukrainie. Fot./Beriev

Foto: Głównym problemem hamującym produkcję Be-200 jest brak silników D-436TP, które są produkowane w kooperacji przez Rosję i Ukrainę, z końcowym montażem w Zaporożu na Ukrainie. Fot./Beriev

Samolot otrzymał ciemnoszare malowanie i numer boczny 20 żółty; jego numer seryjny to 311. Po przejściu krótkich prób kontrolnych samolot będzie przekazany wojsku.

Czytaj także: Rosjanie nie zbudują zbiornikowca na bazie Ił-96-400

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego