Wcześniej mówiono, że Izrael planował zakup 12-14 samolotów tego typu. Maszyny miały odciążyć śmigłowce transportowe w operacjach wsparcia sił specjalnych.
Czytaj także: Izrael i Arabia Saudyjska chcą kupić Osprey
Na przeszkodzie stanęły jednak wysokie koszty. Zakładano, że Izrael Kupi Osprey’e ze środków pomocy wojskowej Stanów Zjednoczonych (rocznie 3,8 mld dolarów). Rząd Izraela woli jednak skoncentrować dostępne środki na bardziej palących potrzebach. Wymienia się zakup kolejnych wielozadaniowych samolotów bojowych (F-35I Adir bądź F-15IA Advanced Eagle), maszyn tankowania powietrznego (KC-46A Pegasus) i śmigłowców transportowych (rozważany jest zakup CH-47F Chinook bądź CH-53K King Stallion).
Obecnie Osprey’e eksploatują Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych. Maszyny zakupił także pierwszy klient eksportowy – Japonia, która otrzymała już pierwszy, z siedemnastu zamówionych, egzemplarzy. Obok Izraela zainteresowanie zakupem V-22 Osprey wyrażały także państwa Zatoki Perskiej – Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Czytaj także: Pierwszy CMV-22B przybył do Patuxent River