Skrzydlate firmy PGZ wystartowały do integracji

Rady nadzorcze dwóch największych zakładów odpowiedzialnych za serwisowanie samolotów bojowych w kraju – Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 2 w Bydgoszczy i stołecznych Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4, podjęły decyzję o integracji.

Publikacja: 30.12.2019 15:33

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Foto: F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Cel jest jeden. Zwiększenie sprawności bazy technicznej Sił Powietrznych RP i rozwój skrzydlatego biznesu.

Połączenie firm nastąpi poprzez przeniesienie całego majątku Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4 na Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z jednoczesnym podwyższeniem kapitału zakładowego WZL-2 w zamian za akcje, które zostaną wydane akcjonariuszom WZL-4.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką