Reklama
Rozwiń

Skrzydlate firmy PGZ wystartowały do integracji

Rady nadzorcze dwóch największych zakładów odpowiedzialnych za serwisowanie samolotów bojowych w kraju – Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 2 w Bydgoszczy i stołecznych Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4, podjęły decyzję o integracji.

Publikacja: 30.12.2019 15:33

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Foto: F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Cel jest jeden. Zwiększenie sprawności bazy technicznej Sił Powietrznych RP i rozwój skrzydlatego biznesu.

Połączenie firm nastąpi poprzez przeniesienie całego majątku Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4 na Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z jednoczesnym podwyższeniem kapitału zakładowego WZL-2 w zamian za akcje, które zostaną wydane akcjonariuszom WZL-4.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Modernizacja Sił Zbrojnych
Pierwsze koreańskie lekkie myśliwce z szachownicami