Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 19:33 Publikacja: 23.05.2022 14:43
Foto: materiały prasowe
Jak dowiedział się "Radar" przesuniecie dostaw ważnych morskich śmigłowców spowodowała niedawna pandemia. Pojawiły się perturbacje związane z testami i i technicznymi odbiorami. W związku z lock downami i innymi ograniczeniami związanymi z Covid–19 w samych zakładach końcowego montażu w brytyjskim Yeovil, ale także firmach odpowiedzialnych za dostawy komponentów, trudno było utrzymać napięte terminy i skoordynować skomplikowane próby techniczne.
– W sumie trzeba zaplanować i przeprowadzić testy zajmujące ok. 700 roboczogodzin – twierdzą specjaliści. Jak się dowiedzieliśmy wszystkie procedury sprawdzające dokończone zostaną zgodnie z przewidzianym testowo - odbiorczym scenariuszem i nie udało się tego zmienić nawet podczas zeszłotygodniowego roboczego spotkania ministrów obrony Polski i Włoch w Rzymie.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Pierwsze wyprodukowane dla Polski przez Korea Aerospace Industries samoloty FA 50 mają już na skrzydłach biało c...
Wyniki największych eksporterów i importerów broni na świecie doskonale pokazuje, gdzie znajdują się obecnie naj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas