Ich łączna wartość to 818 mln dolarów. Pierwsza z nich, opiewająca na 685 mln dolarów, dotyczy rozszerzenia zamówienia na wiropłaty szóstej partii wstępnej o 10 dodatkowych śmigłowców wraz z pakietem wsparcia logistycznego. Maszyny mają zostać dostarczone do lipca 2025 r., a w momencie podpisania uruchomiono pełne finansowanie kontraktu. Nie można wykluczyć, że wśród obecnie zamówionych maszyn znajdą się pierwsze śmigłowce CH-53K dla Sił Obronnych Izraela. Zawarcie tej umowy zwiększa liczbę dotąd zamówionych King Stallionów do 35. Pierwsze seryjne CH-53K są obecnie dostarczane do jednostki operacyjnej ‒ dywizjonu HMH-461 Ironhorse z Marine Corps Air Station New River w stanie Karolina Północna, co zbliża program do osiągnięcia fazy uzyskania zdolności do działań operacyjnych poza granicami Stanów Zjednoczonych.

Druga ze styczniowych umów, o wartości 102 mln dol., dotyczy zakupu przez producenta części i komponentów niezbędnych do produkcji śmigłowców siódmej partii produkcyjnej. Zlecone prace mają zostać zrealizowane do końca bieżącego roku. Jest to jednocześnie druga transza środków na siódmą partię produkcyjną, która jednocześnie ma być pierwszą w ramach wieloletniej umowy pomiędzy Departamentem Obrony Stanów Zjednoczonych i korporacją Lockheed Martin. Obecnie brak informacji, ile śmigłowców zostanie zamówionych w ramach powyższej partii – szczegóły zostaną upublicznione w momencie podpisania bazowego kontraktu produkcyjnego. Najprawdopodobniej ta partia będzie obejmować także kolejne śmigłowce dla Sił Obronnych Izraela, czyli pierwszego eksportowego odbiorcy CH-53K King Stallion (12 maszyn zostało zamówionych poprzez procedurę FMS 31 grudnia 2021 r.).

Trzecia styczniowa umowa, o wartości 31 mln dol., dotyczy prac nad rozwoje