Aktualizacja: 09.05.2025 21:29 Publikacja: 10.06.2020 15:14
W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej; według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Fot./MO FR
Foto: W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej; według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Fot./MO FR
Modernizacje samolotów wczesnego ostrzegania Beriew A-50 do postaci A-50U ruszyły w 2011 r.
Zmodernizowany samolot A-50U otrzymał system zadaniowy Szmiel-M opracowany przez koncern Wega. W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej. Według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Obrotowa antena radaru pozostała niezmieniona.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas