W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej; według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Fot./MO FR
Foto: W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej; według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Fot./MO FR
Modernizacje samolotów wczesnego ostrzegania Beriew A-50 do postaci A-50U ruszyły w 2011 r.
Zmodernizowany samolot A-50U otrzymał system zadaniowy Szmiel-M opracowany przez koncern Wega. W porównaniu do systemu Szmiel na A-50, wersja M ma nowy podsystem komputerowy z cyfrową obróbką sygnału zamiast analogowej. Według producenta, nowy Szmiel jest o dwie tony lżejszy i dziesięciokrotnie bardziej niezawodny, niż poprzednio. Obrotowa antena radaru pozostała niezmieniona.
Reklama
Pozostało jeszcze 80% artykułu
Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.
Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD