Skrzydlate firmy PGZ wystartowały do integracji

Rady nadzorcze dwóch największych zakładów odpowiedzialnych za serwisowanie samolotów bojowych w kraju – Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 2 w Bydgoszczy i stołecznych Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4, podjęły decyzję o integracji.

Publikacja: 30.12.2019 15:33

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Foto: F-16 Polskich Sił Powietrznych. Fot./Marian Zubrzycki

Cel jest jeden. Zwiększenie sprawności bazy technicznej Sił Powietrznych RP i rozwój skrzydlatego biznesu.

Połączenie firm nastąpi poprzez przeniesienie całego majątku Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 4 na Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z jednoczesnym podwyższeniem kapitału zakładowego WZL-2 w zamian za akcje, które zostaną wydane akcjonariuszom WZL-4.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10