Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 19:24 Publikacja: 06.03.2019 10:48
silników turboodrzutowych AŁ-21F3 stanowiących napęd samolotów myśliwsko-bombowych Su-22 M4K i szkolno-bojowych Su-22 UM3K.
Foto: silników turboodrzutowych AŁ-21F3 stanowiących napęd samolotów myśliwsko-bombowych Su-22 M4K i szkolno-bojowych Su-22 UM3K.
Potencjalna wartość umowy na naprawy silników Su-22 to 22 mln zł. Zastosowanie procedury negocjacji z wybranym oferentem ma związek z faktem, że przeprowadzona analiza rynku wykazała, że jedynym podmiotem mogącym zrealizować zlecenie są właśnie WZL nr 4. Warszawskie zakłady są właścicielem dokumentacji technicznej „Warunki techniczne na remont główny silników AŁ-21F3”, zatwierdzonej przez Głównego Inżyniera Wojsk Lotniczych.
18 samolotów (12 M4K i 6 UM3K) stacjonuje w 21. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, a według do niedawna obowiązujących planów ich eksploatacja miałaby zakończyć się około 2025 r.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas