Wirus nie zatrzymał budowy morskich śmigłowców

Kontrakt na dostawy ciężkich maszyn do zwalczania okrętów podwodnych i bojowego ratownictwa nie jest zagrożony. Mimo iż odpowiedzialne za dostawy do Polski śmigłowców AW101 zakłady Leonardo w Świdniku, a także brytyjska fabryka koncernu w Yeovil, zmagają się ze skutkami pandemii.

Publikacja: 26.11.2020 17:15

Merlin MK4. Fot./Leonardo

Merlin MK4. Fot./Leonardo

Foto: Merlin MK4. Fot./Leonardo

4 nowoczesne wiropłaty ZOP i CSAR przylecą do Polski, zgodnie z planem, w 2022 r.

Obydwie firmy, polska i brytyjska, jak zresztą całe światowe lotnictwo, borykają się z problemami wywołanymi pandemią koronawirusa. Konsekwencją spadku zamówień są przede wszystkim redukcje zatrudnienia. Z obydwu spółek musiało odejść w ostatnich miesiącach w sumie kilkuset pracowników. Nie będzie miało to jednak wpływu na realizację istotnego zamówienia polskiego MON – zapewnia Leonardo Poland.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama