Wirus nie zatrzymał budowy morskich śmigłowców

Kontrakt na dostawy ciężkich maszyn do zwalczania okrętów podwodnych i bojowego ratownictwa nie jest zagrożony. Mimo iż odpowiedzialne za dostawy do Polski śmigłowców AW101 zakłady Leonardo w Świdniku, a także brytyjska fabryka koncernu w Yeovil, zmagają się ze skutkami pandemii.

Publikacja: 26.11.2020 17:15

Merlin MK4. Fot./Leonardo

Merlin MK4. Fot./Leonardo

Foto: Merlin MK4. Fot./Leonardo

4 nowoczesne wiropłaty ZOP i CSAR przylecą do Polski, zgodnie z planem, w 2022 r.

Obydwie firmy, polska i brytyjska, jak zresztą całe światowe lotnictwo, borykają się z problemami wywołanymi pandemią koronawirusa. Konsekwencją spadku zamówień są przede wszystkim redukcje zatrudnienia. Z obydwu spółek musiało odejść w ostatnich miesiącach w sumie kilkuset pracowników. Nie będzie miało to jednak wpływu na realizację istotnego zamówienia polskiego MON – zapewnia Leonardo Poland.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego