Dwugodzinny lot był kontrolowany z ziemi przez pilotów testowych Boeinga, a jego celem było sprawdzenie podstawowych funkcji samolotu. Stingray autonomicznie przeprowadził manewr kołowania oraz startu. Następnie wykonał lot po zaprogramowanej wcześniej trasie i samodzielnie wylądował. Oblatany samolot jest egzemplarzem przeznaczonym do fabrycznych testów Boeinga.
Czytaj także: Boeing rozpoczyna testy nowego samolotu
30 sierpnia 2018 r. MQ-25A został zwycięzcą w ogłoszonym w październiku 2017 r. przez marynarkę wojenną Stanów Zjednoczonych (US Navy) przetargu na pokładowy, bezzałogowy samolot tankowania powietrznego. Zgodnie z założeniami programu CBARS (Carrier-Based Aerial Refueling System), MQ-25A ma operować w promieniu 925 km od lotniskowca.
Podstawowym zadaniem maszyny będzie przede wszystkim rola latającej cysterny. Samolot jest w stanie przekazać w powietrzu około 6800 kg paliwa poprzez zasobniki podskrzydłowe z giętkimi przewodami do tankowania typu Cobham A/A42R-1 (D-704). Wymogiem drugorzędnym jest możliwość prowadzenia przez MQ-25A działań zwiadowczo-rozpoznawczych (ISR).
Czytaj także: US Navy wdraża do służby nowe bezzałogowce