Reklama

KAI i Lockheed Martin zacieśniają współpracę w programie T-50 Golden Eagle

Korporacja Lockheed Martin poinformowała o podpisaniu porozumienia o współpracy z Korea Aerospace Industries (KAI) w sprawie działań mających na celu zwiększenie możliwości oraz eksportu samolotów T-50 Golden Eagle (w odmianach szkolnych, szkolno-bojowych i bojowych).

Publikacja: 16.06.2022 12:07

KAI i Lockheed Martin zacieśniają współpracę w zakresie promocji i sprzedaży samolotów tworzących ro

KAI i Lockheed Martin zacieśniają współpracę w zakresie promocji i sprzedaży samolotów tworzących rodzinę T-50 Golden Eagle na świecie.

Foto: Lockheed Martin

Współpraca Lockheed Martin oraz KAI w programie T-50 Golden Eagle jest długa i sięga jego korzeni (początek programu – 1992 r., oblot prototypu – 2002 r., wprowadzenie do eksploatacji – 2005 r.). Obecnie amerykański potentat wspiera partnera koreańskiego m.in. w kwestiach logistycznych, co powoduje, że globalna flota T-50 Golden Eagle może pochwalić się wskaźnikiem 90 proc. gotowości operacyjnej (przy nalocie około 300 tys. godzin). Dotychczas działania promocyjne na rynkach zagranicznych zaowocowały podpisaniem kontraktów z Indonezją, Tajlandią, Filipinami oraz Irakiem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama