Maszyna przybyła do bazy Patuxent River w stanie Maryland po bezpośrednim przelocie z zakładów firmy Bell w Amarillo w Teksasie. Ogółem do dywizjonu doświadczalnego HX-21 trafią dwie testowe maszyny. Całość ma zostać zrealizowana w ciągu 2020 r. Według planów latem tego roku pierwsze CMV-22B trafią do operacyjnego dywizjonu VRM-30, który wstępną gotowość operacyjną (IOC) ma osiągnąć w 2021 r.
Czytaj także: Izrael i Arabia Saudyjska chcą kupić Osprey
Dziewiczy lot CMV-22B wykonał w grudniu 2019 r. Według obecnych planów US Navy zakupi 44 egzemplarze, ale dotychczas zakontraktowano 39. Ospreye zastąpią w linii pokładowe samoloty transportowe C-2 Greyhound i będą pełnić zadania wsparcia logistycznego lotniskowcowych grup lotniczych. Wśród przewożonych przez nie ładunków znajdują się: poczta, pasażerowie, towary priorytetowe, elementy silników wielozadaniowych samolotów bojowych F-35C itp.