KC-46A wyposażono w zdalny system wizualizacji (RVS – Remote Vision System) firmy Collins Aerospace. Składa on się z siedmiu kamer zainstalowanych pod tylną częścią kadłuba. Wyświetlają one monochromatyczny obraz stereoskopowy o wysokiej rozdzielczości zapewniając operatorom tankowania powietrznego 185-stopniowe pole widzenia za samolotem.
Czytaj także: Nowy śmigłowiec ratownictwa bojowego dla US Air Force
W KC-46A znajdują się dwa stanowiska dla operatorów tankowania (AROS – Aerial Refueling Operator Station). Usytuowane są tuż za kokpitem, dlatego całość operacji przekazywania paliwa w powietrzu jest wykonywana zdalnie. Operator nie ma możliwości bezpośredniej obserwacji bomu, tak jak ma to miejsce w samolotach typu KC-135 Stratotanker czy KC-10A Extender. Operatorzy cały proces obserwują na ekranach monitorów. Każde stanowisko AROS posiada jeden monitor główny oraz trzy dodatkowe monitory wyświetlające obraz szerokokątny.
Problemy z systemem RVS
Już w fazie testów samolotów KC-46A odkryto problemy z systemem RVS. Chodzi przede wszystkim o występowanie zniekształceń wyświetlanego obrazu stereoskopowego. To utrudnia precyzyjne operowanie bomem. Nawet doświadczonym operatorom zdarzało się nie trafić do stacji dokującej samolotu pobierającego paliwo. Nie wynikało to z braku precyzji, czy niesprzyjających warunków atmosferycznych. Problemem był wyświetlany na monitorach obraz, który generował przesunięcie względem fizycznego położenia bomu w przestrzeni. Problem ten jest o tyle poważny, że może grozić uszkodzeniem poszycia samolotu pobierającego paliwo. W przypadku samolotów trudno-wykrywalnych dla radarów takich jak bombowce B-2 czy myśliwce F-35 mogłoby to skutkować zarysowaniem powłoki pochłaniającej promieniowanie radarowe i utratą jej integralności.
Drugim problemem trapiącym system RVS jest niedostateczny balans jasności wyświetlanego obrazu. Problem występuje w w dwóch sytuacjach. Raz, gdy słońce znajduje się bezpośrednio za samolotem (i świeci w obiektywy kamer). Dwa, gdy KC-46A leci „w kierunku” słońca, a ono silnie oświetla samolot pobierający paliwo. Niedostateczne samoprzyciemnianie wyświetlanego obrazu sprawia, że operatorzy w opisanych powyżej sytuacjach nie są w stanie precyzyjnie operować bomem.