Głównym organizatorem wystawy Air Fair, która odbyła się w tym roku po dwuletniej przerwie, był jej gospodarz – należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2. Była to okazja dla spółki do pochwalenia się swoimi osiągnięciami.
Zwiedzający mogli zobaczyć kolejne samoloty pasażerskie, które są poddawane pracom serwisowym w bydgoskiej firmie. Obejrzeli także średni samolot transportowy Lockheed Martin C-130E Hercules przechodzący tam planowy przegląd PDM.
Dodatkowo sprzęt lotniczy zaprezentowały jednostki Sił Zbrojnych RP. Na ekspozycji naziemnej można było obejrzeć wielozadaniowy samolot bojowy Lockheed Martin F-16C Jastrząb oraz samolot myśliwski MiG-29. Zwiedzający mogli zobaczyć także turbośmigłowy samolot szkolno-treningowy PZL-130 Orlik TC-II, czy samolot patrolowy M-28 Bryza. Śmigłowce reprezentowały maszyny Mi-8, W-3 Sokół i Kaman SH-2G Super Seasprite.
W Bydgoszczy zaprezentowały swe nowości także liczne firmy krajowe i zagraniczne. Saab promował wirtualną wieżę kontroli lotów. Przemysł ukraiński moduły modernizacyjne do samolotów produkcji sowieckiej. Koncern Lockheed Martin (będący głównym sponsorem imprezy) promował swoje wyroby – śmigłowce S-70i Black Hawk i samoloty M-28 Skytruck oraz F-35 Lightning II.
Wśród firm Polskiej Grupy Zbrojeniowej uwagę zwracały podmioty realizujące prace związane konstrukcją bezzałogowych aparatów latających. Uwagę przykuwał też bydgoski Nitro-Chem, który zaprezentował, wyprodukowaną na licencji, bombę lotniczą rodziny Mk.8×.