Reklama
Rozwiń
Reklama

Silniki dla CH-53K King Stallion

General Electric podpisał umowę w sprawie produkcji i dostaw kolejnej partii silników T408-GE-400 przeznaczonych dla ciężkich śmigłowców transportowych CH-53K King Stallion.

Publikacja: 05.09.2019 18:59

CH-53K King Stallion. Fot./Lockheed Martin.

CH-53K King Stallion. Fot./Lockheed Martin.

Foto: CH-53K King Stallion. Fot./Lockheed Martin.

Wrześniowy kontrakt, o wartości 143,6 mln dol., zakłada produkcję III serii wstępnej powyższych jednostek napędowych. Łącznie seria obejmie 27 silników, a także wsparcie logistyczne i pakiet części zamiennych. Termin realizacji prac ustalono na do końca 2022 r. Każdy śmigłowiec CH-53K King Stallion napędzają trzy T408-GE-400. Silnik ma moc 7500 KM.

Czytaj także: MSPO 2019: Śmigłowce Boeinga w Kielcach

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Modernizacja Sił Zbrojnych
Borsuk zatwierdzony. MON podpisał umowę na nowe bwp dla wojska
Modernizacja Sił Zbrojnych
Jednak nie koreański? Ciężkiego bwp zbudujemy sami
Biznes
Pancerny drapieżnik z epoki cyfrowej. Borsuki dokonają rewolucji w polskiej armii
Przemysł Obronny
Miliardy dla polskiej zbrojeniówki. Huta Stalowa Wola zwiększa moce produkcyjne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Modernizacja Sił Zbrojnych
Nowe Groty i karabiny wyborowe dla Wojska Polskiego
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama