Aktualizacja: 10.05.2025 12:46 Publikacja: 07.04.2020 10:45
Samolot tankowania powietrznego Boeing KC-46A Pegasus. Fot./USAF/Tech. Sgt. John Raven.
Foto: Samolot tankowania powietrznego Boeing KC-46A Pegasus. Fot./USAF/Tech. Sgt. John Raven.
Nowy problem, odkryty w lipcu 2019 r., dotyczy nieszczelności przewodów paliwowych w samolotach. Według USAF napraw wymaga 16 już dostarczonych egzemplarzy. Technicy użytkownika i Boeinga znajdują przecieki paliwa pomiędzy barierami ochronnymi zabezpieczającymi przed rozlewaniem cieczy na większej powierzchni we wnętrzu samolotów. Napraw dokonano dotąd na siedmiu KC-46A. Obecnie brak informacji jakie są przyczyny tego zjawiska. Wśród najbardziej prawdopodobnych wymienia się niską jakość prac montażowych bądź wadliwą partię części zastosowanych podczas montażu.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas