Według upublicznionych informacji, USAF pozytywnie ocenia dotychczasową eksploatację Osprey’ów. Obecnie w linii znajduje się około 50 maszyn, które są w wyposażeniu czterech dywizjonów lotnictwa specjalnego, a także pojedynczej jednostki doświadczalnej. Część z nich pełni zadania poza granicami kraju, m.in. na Bliskim Wschodzie.

Jednym z elementów, który budzi zainteresowanie użytkownika, to poprawa prędkości przelotowej. Według upublicznionych opinii, następca CV-22 Osprey miałby zapewnić możliwość przerzutu operatorów z prędkością samolotu odrzutowego. Nadal kluczowym wymogiem jest możliwość pionowego startu i lądowania. Połączenie obydwu tych wymogów może oznaczać potrzebę opracowania nowej konstrukcji, a nie głębokiej modernizacji CV-22.

Czytaj także: LEGO rezygnuje ze sprzedaży modelu Ospreya przez niemieckie protesty

Samoloty V-22 Osprey są obecnie podstawowym środkiem transportu żołnierzy Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych i operatorów sił specjalnych. Dodatkowo rozpoczęły się ich dostawy do pierwszego użytkownika eksportowego ‒ Japońskich Sił Samoobrony. Poza tym V-22, w transportowej wersji CMV-22B, są od niedawna wdrażane do eksploatacji w US Navy. Obecnie producenci i administracja prowadzą działania marketingowe, których celem jest sprzedaż za granicę kolejnych maszyn. Wśród potencjalnych odbiorców wymienia się Indonezję, Izrael i państwa Bliskiego Wschodu.