Kwietniowa umowa ma wartość 707,3 mln dol. Liczby zamówionych silników nie ujawniono. W momencie podpisania kontraktu uruchomiono pierwszą transzę środków w wysokości 353,6 mln dol. Powyższa kwota, w całości pochodząca z programu FMS, pozwoli na produkcję silników dla Słowacji, Bułgarii, Tajwanu i Kataru. W przypadku trzech pierwszych posłużą jako napęd maszyn Lockheed Martin F-16 Block 70. W przypadku Kataru silniki trafią do samolotów Boeing F-15QA Advanced Eagle. Powyższa część zlecenia ma zostać zrealizowana do końca 2026 r.

Czytaj także: Umowa na produkcję F-16 dla Bułgarii

Pozostała kwota, tj. 353,7 mln dolarów, może obejmować (na razie zablokowane) zamówienie Departamentu Obrony. Według planów to właśnie silniki F110-GE-129 mają stanowić napęd dla planowanych do zakupu przez USAF wielozadaniowych samolotów bojowych F-15EX Advanced Eagle. Bezprzetargowe zlecenie General Electric wyprodukowania silników do nich zostało oprotestowane przez firmę Pratt & Whitney i obecnie sprawa czeka na werdykt GAO.

Silniki rodziny F110-GE-129 stanowią spory procent jednostek napędowych samolotów bojowych rodziny F-16 Fighting Falcon i F-15 Eagle. Tylko w Stanach Zjednoczonych około 75 proc. floty F-16 późnych serii produkcyjnych (Block 50/52) stanowią maszyny napędzane tym silnikiem.