Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 13:04 Publikacja: 11.05.2020 11:23
Samochód ciężarowy dużej ładowności Jelcz P862 D.43 w układzie 8×6 z systemem samozaładowczym Multilift Mk IV. Fot./Łukasz Pacholski lub MON.
Foto: Samochód ciężarowy dużej ładowności Jelcz P862 D.43 w układzie 8×6 z systemem samozaładowczym Multilift Mk IV. Fot./Łukasz Pacholski lub MON.
Podobnie, jak było to w przypadku wcześniejszych zamówień, zestawy wykorzystają podwozia samochodów ciężarowych dużej ładowności Jelcz P862 D.43 w układzie 8×6.
W ramach umowy Cargotec Poland dostarczy wojsku 36 zestawów. Każdy składa się z samochodu ciężarowego dużej ładowności Jelcz P862 D.43 wyposażonego w system samozaładowczy Multilift Mk IV i przyczepy PK-2-24t. Dostawy zaplanowano na lata 2020-21. Koszt zamówienia to 77,5 mln zł brutto. Dodatkowo kontrakt zawiera opcję, dzięki której Inspektorat Uzbrojenia może dokupić 10 dodatkowych zestawów. Wówczas wartość umowy wzrośnie o 21,5 mln zł brutto.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas