Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 09:42 Publikacja: 05.11.2020 16:42
Układ napędowy śmigłowca Sokół tworzą dwa silniki PZL-10W i przekładnia główna WR-3. Fot./Andrzej Kiński.
Foto: Układ napędowy śmigłowca Sokół tworzą dwa silniki PZL-10W i przekładnia główna WR-3. Fot./Andrzej Kiński.
Silniki stanowią źródło napędu wielozadaniowych śmigłowców W-3 Sokół eksploatowanych w Siłach Zbrojnych RP.
Umowa została podpisana 22 października i ma wartość 20 mln złotych netto. Strony nie poinformowały o liczbie jednostek napędowych, które obejmuje kontrakt. Wiadomo, że ma on zostać zrealizowany do końca 2021 r. Przy zakupie zastosowano procedurę negocjacji z wybranym oferentem, co ma związek z faktem, że Pratt & Whitney Rzeszów jest jedynym producentem planowanych do zakupienia silników. Informacja o rozpoczęciu negocjacji została upubliczniona 30 września tego roku, wówczas szacowano iż transakcja pochłonie kwotę 18,2 mln zł netto.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, zatwierdził umowę ramową na dostawy nowych pojazdów...
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, poinformował, że Rada Modernizacji Technicznej zatwi...
MON zamawia w HSW ponad tysiąc nowych bojowych wozów piechoty Borsuk. Skonstruowane w kraju, uzbrojone i wyposaż...
Rząd zdecydował o znaczącym podniesieniu potencjału artyleryjskiej zbrojowni HSW. Premier Morawiecki zapowiedzia...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Wicepremier i minister obrony narodowej, Mariusz Błaszczak, podpisał aneks do umowy na dostawy kolejnej partii k...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas