Aktualizacja: 24.11.2024 20:14 Publikacja: 30.09.2021 09:00
Lockheed Martin.
Foto: Lockheed Martin.
Producent dostarczył 700. egzemplarz seryjny. Nie poinformowano jaką wersję reprezentuje maszyna i do którego użytkownika trafiła.
Według oficjalnych statystyk producenta, globalna flota F-35 wylatała już ponad 430 000 godzin (w tym część w czasie działań bojowych), a dotychczas przeszkolono na ten typ samolotu blisko 1500 pilotów. Proces szkolenia objął także 11 000 członków naziemnego personelu technicznego.
Światowe agencje prasowe poinformowały, bazując na nieoficjalnych źródłach rządowych, że Rada Federalna Szwajcarii zarekomendowała zakup amerykańskich wielozadaniowych samolotów bojowych Lockheed Martin F-35A Lightning II w przetargu na nowy samolot bojowy dla szwajcarskiego lotnictwa.
Pentagon podał, że Lockheed Martin zgodził się obniżyć o 5,4 proc. do 89,2 mln dolarów cenę zakupu 141 myśliwców F-35 w zwyklej wersji A w ramach największej transzy zamówienia za 11,5 mld dolarów
Japonia rozważa dostosowanie helikopterowca „Izumo" do przyjmowania myśliwców F-35B w reakcji na ekspansję Chin na morzu i rakietowy program KRLD
Lockheed Martin podpisał umowę dotyczącą kontynuacji prac związanych z integracją kierowanych pocisków rakietowych Kongsberg/Raytheon JSM i MBDA SPEAR 3 z wielozadaniowymi samolotami bojowymi F-35 Lightning II.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Departament Obrony Stanów Zjednoczonych i koncern Lockheed Martin podpisali dwie umowy dotyczące kontynuacji programu produkcji wielozadaniowych samolotów bojowych rodziny F-35 Lightning II.
Zawsze wspólnym mianownikiem i podmiotem naszych działań jest pacjent – mówi Bartłomiej Chmielowiec, rzecznik praw pacjenta (RPP).
Żaden podmiot nie działa w próżni, a otoczenie makroekonomiczne ma zasadniczy wpływ na funkcjonowanie jednostek publicznych. W związku z tym, dyskutując o kondycji finansowej szpitali w Polsce, powinniśmy brać pod uwagę takie elementy jak: inflacja, otoczenie regulacyjne i sytuacja społeczna w kraju.
Zwyczajowo każdej edycji rankingu „Liderzy zarządzania – najlepiej zarządzane szpitale publiczne według BFF Banking Group” towarzyszy debata merytoryczna.
To, co wyróżnia banki w Polsce, to przede wszystkim innowacyjność i zdolność do szybkiej odpowiedzi na potrzeby klientów – dynamiczne dostosowanie struktury i zakresu usług – niezależnie od tego, czy mówimy o kliencie korporacyjnym, czy indywidualnym.
Xtreme Fitness Gyms zbliża się do historycznego wydarzenia – otwarcia 100. klubu w Polsce, będącego kulminacją rekordowego wzrostu w 2024 roku. Sieć, która na początku roku liczyła niecałe 60 lokalizacji, zakończy go z imponującym 70-procentowym wzrostem liczby klubów, napędzanym intensywną ekspansją franczyzową. Grudniowa inauguracja setnego klubu potwierdza, że firma obrała kurs na dalszy, dynamiczny rozwój.
Strefa Edukacji w Muzeum Gazowni Warszawskiej to unikalna przestrzeń, w której historia przemysłu łączy się z pasją do nauki, eksperymentowania oraz twórczego działania. Oferta edukacyjna muzeum obejmuje szeroką gamę warsztatów, skierowanych do przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych oraz rodzin z dziećmi. Tematyka zajęć łączy fascynujące eksperymenty z dziedziny chemii i fizyki z kreatywnymi działaniami artystycznymi oraz warsztatami ekologicznymi, umożliwiając uczestnikom rozwój w duchu zabawy i nauki.
Sieć franczyzowa VeloBanku dynamicznie rośnie. Obecnie dysponuje 100. punktami partnerskimi, a do końca 2025 roku uruchomionych zostanie kolejnych 60. To dziś szybko rozwijająca się sieć bankowa, dająca szereg korzyści dla partnerów. Lokalizacja w centrach dużych miast, wsparcie marketingowe, dostęp do szkoleń oraz technologiczne nowości w samych placówkach – to tylko niektóre benefity przyciągające nowych franczyzobiorców.
rozmowa | Wiele lat doświadczeń, globalne standardy, sprawdzone działające procedury – dla wielu potencjalnych kandydatów franczyza McDonald’s wydaje się być gotowym i prostym przepisem na sukces. Jak twierdzi Marek Mikusek, Franchising Director marki, „rozwój biznesu wymaga ciągłego, konsekwentnego zaangażowania ze strony franczyzobiorców, a sukces tkwi w odpowiedzialnym wyborze kandydatów i długofalowych partnerskich relacjach”. Jak zatem zacząć swój biznes pod złotymi łukami?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas