Aktualizacja: 14.09.2025 21:22 Publikacja: 12.09.2025 14:00
Adam Leszkiewicz, prezes Polskiej Grupy Zbroniejowej
Foto: podcasty.rp.pl
– Żeby zbudować dobrą grupę kapitałową, trzeba ją zintegrować, pokazać wspólne synergie i wzmocnić markę Polska Grupa Zbrojeniowa. Oczywiście szanując marki pojedynczych spółek, takich jak Mesko czy Huta Stalowa Wola – mówi Adam Leszkiewicz, prezes Polskiej Grupy Zbrojeniowej, gość Marcina Piaseckiego.
– Z naszym doradcą uruchomiliśmy projekt dotyczący budowania strategii produktowej. Z poszczególnymi spółkami będziemy próbowali uzgadniać ich najlepsze kompetencje i opierając się na tym przypisywać im produkty. Chodzi między innymi o uniknięcie wewnętrznej rywalizacji, gdzie na przykład będą polonizowane czołgi K2. To powinno wynikać po prostu z kompetencji czy z infrastruktury – dodaje gość Marcina Piaseckiego.
Obniżając perspektywę ratingu, agencja Fitch powtórzyła argumenty dobrze już znane rynkowi.
Sieć Żabka ma 11 tysięcy sklepów i właśnie przygotowuje je do uruchomienia w październiku systemu kaucyjnego. O...
Jak ceny złota zareagowały na zapowiedź obniżki stóp procentowych w USA? Jak ten rynek będzie się rozwijał do ko...
– Jeżeli mówimy, że poprzedni projekt ustawy o ROP zakończył się falą krytyki, to spodziewam się, że krytyka będ...
Dlaczego projekt ustawy regulującej rynek krypto budzi tak wielki opór branży?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas